Retail

Laatste contactpunt doorslaggevend

INTRODUCTIE

Zullen winkels blijven bestaan onder de groei van internet verkopen of is de toekomst aan hybride concepten: winkels geïntegreerd in internet? Klanten hebben andere koopgewoontes en voorkeuren, hier moet de fysieke en online retail op inspelen om te overleven. Door aan te passen aan het nieuwe koopgedrag wordt gewerkt aan de toekomst.

Interessante artikelen:

Winnaars en verliezers in de winkelstraat

ING Economisch bureau

The future of shopping

Research paper studenten RSM University

The effect of the Internet of things on the customer journey

Research paper studenten RSM University

The future is in platforms, what will be the impact on webshops and physical shops

Research paper studenten RSM University

How social media platforms will revolutionize retail shopping

Research paper studenten RSM University

Geïnteresseerd?

Schrijf u in voor het eerstvolgende webinar

Geïnteresseerd?

Schrijf u in voor de eerst volgende masterclass

Bekijk meer tracks

Binnensteden

Aanpassen voor de toekomst, hedonie en leefbaarheid

Supply Chain

Van fabrikant naar consument